Rozszerzona rzeczywistość
OPIS
Rzeczywistość rozszerzona to jedno z najnowszych i najbardziej popularnych narzędzi, które są coraz częściej używane,
aby pokazać ruchomy obraz 3D, dysponując tylko kartką papieru z kodem. Umożliwia to uzyskanie interaktywnej relacji pomiędzy
klientem a produktem. Jest to szczególnie ważne, gdy sprzedawca lub producent nie posiada danego modelu na stanie.
Niezależnie od branży, w której wdrażana jest rzeczywistość rozszerzona, samo jej używanie wywołuje radość, co przynosi wymierne korzyści.
VIDEO
Marketing
Muzeum
Wystawa
ZASTOSOWANIA
- Promocja produktów i usług | - Sprzedaż hurtowa i detaliczna | - Edukacja |
- Zabawa i relaks | - Muzea i wystawy |
DANE TECHNICZNE
Technologia wykorzystuje kartki z kodami, które są rozpoznawane przez kamerę a następnie na wyświetlaczu pojawia się animacja 3D, którą można poruszać obracając kartkę |